1.
Αφιέρωμα της ιστοσελίδας της "Athens Voice" - "Athens Voice" homepage tribute.
"...πολλά
ξοδεμένα ρολά φιλμ, αμέτρητες ώρες στο
σκοτάδι του θαλάμου, μια συλλογή εικόνων,
τέλος, που αιχμαλωτίζουν, αν ο δημιουργός
επιμείνει αρκετά. Τακούνια που ακροπατούν
σε βρεγμένα σοκάκια του Παρισιού,
ρασοφόροι υπό το φως ενός κεριού, σχεδόν
αδιόρατοι από το έντονο κοντράστ,
κορίτσια που διαβάζουν ξαπλωμένα σε
ένα κρεβάτι στη Σαραγόσα, βαγόνια τρένων,
διάδρομοι λεωφορείων, ταράτσες
πολυκατοικιών, περαστικοί του δρόμου,
ημιφωτισμένα ταβερνεία του θέρους,
θέματα ήδη εξιστορημένα, θα μας πείτε,
μόνο που η ματιά του Ιπποκράτη Ταυλάριου
τα μετασχηματίζει σε κάτι δικό του,
ολωσδιόλου πρωτότυπο, επενδυμένο με
κόκκο, βινιέτα, βαρύ χαρτί και ταλέντο
μοναδικό."
Δημήτρης
Καραθάνος
link:
2.
Από το αφιέρωμα του περιοδικού SOUL #63 στην "Άγουσα".
From the tribute to "Agousa" from SOUL magazine.
3.
Από το άρθρο του blog Turned On? στην "Άγουσα".
Article for "Agusa" by Turned On? blog.
[...]
Ο Ταυλάριος αποκαλύπτει την προβληματική
του ανθρώπου με τα αρχέγονα χαρακτηριστικά
και τη φυσική απλότητα μέσα στο σύγχρονο,
μηχανοποιημένο περιβάλλον, προσπαθώντας
ν' αναδείξει όλες τις εκφάνσεις του
ζητήματος, ασχέτως καταγωγής και
ιστορίας. Ταξιδεύει από την Αβάνα έως
τη Σαραγόσα και από τη Βαρκελώνη έως τη
Ρόδο, έχοντας για πρωταγωνιστές τόσο
οικείους, όσο και εντελώς άγνωστους σ' αυτόν ανθρώπους.
Μέσα
από τις φωτογραφίες του προκύπτει η
επιθυμία για ενδοσκόπηση σε πρώτο βαθμό
και ανάδειξη σε δεύτερο του εσωτερικού
μήκους κύματος των άλλων στη ζωή προσώπων.
Άνθρωποι ουσιαστικά δικοί του, που
αποτελούν ζωντανό κομμάτι του βιώματος
και κατ' επέκταση του βίου του. Άνθρωποι
ταυτοχρόνως καθημερινοί και ιδιαίτεροι.
Ο Ταυλάριος τους βλέπει πάντα με μια
ματιά εξερευνητική, η οποία κατευθύνεται
από την ενδότερη ευαισθησία του.
Καταφέρνει μέσω του φακού του να αναδείξει
πρόσωπα, σκέψεις και συναισθήματα που
καλούν σε εξερεύνηση ακόμα και αυτούς
που δεν γνωρίζουν τους πρωταγωνιστές
του. Αναδεικνύεται, ταυτοχρόνως, ένας
έκδηλος ερωτισμός, ο οποίος όμως παρότι
έκδηλος δεν φαντάζει προκλητικός ανάμεσα
σε άλλες, εντελώς αντίθετες με τον έρωτα,
φωτογραφικές εκφράσεις. Ταξιδεύουμε
δηλαδή από μια πολλά υποσχόμενη Ανδαλουσία
σε ένα σκοτεινό και μυστηριακό Ιάσιο,
χωρίς να δημιουργηθεί κανενός είδους
συνειδητό κενό ή καμμία εκδοχή
υποσυνείδητης ασυνέχειας. Όλα μοιάζουν
να είναι βγαλμένα μέσα από τον ίδιο
χωρο-χρόνο: Τον κόσμο που έχει δημιουργήσει
ο ίδιος ο φωτογράφος. Είναι λεπτή η
γραμμή ανάμεσα στον αισθητικό ερωτισμό
και την πρόκληση και ο Ταυλάριος δεν
την παραβιάζει ούτε εκατοστό.[...]
Πιέρρος
Τζαννετάκος
link
4.
Άρθρο του Ορφανιδαρά στο Dpgr.
Article of Orfanidaras in Dpgr.
[...]
Ερασιτέχνης φωτογράφος, εραστής της φωτογραφίας, τραβώντας μόνο
αναλογικά με μια ΝIKON FM3A στον ώμο του και
φορτωμένος μονίμως με ενα ILFORD HP5/400
εδώ και 12 χρόνια τριγυρνάει και
αποθανατίζει σε διάφορες περιοχές του
κόσμου... να σημειωθεί ότι ειναι
αυτοδίδακτος φωτογράφος αλλά αν αγαπάς
αυτό που κάνεις και το 'χεις δε χρειάζονται
ούτε πτυχία ούτε σχολές...[...]
Ορφανιδαράς
link:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου